← Всі публікації

Врегулювання страхових подій в умовах карантину

Публікація від 26.03.20

Шановні клієнти!

Піклуючись про ваше здоров’я та безпеку ваших близьких, на період дії надзвичайної ситуації та карантину, ПрАТ «СК «ПРОВІДНА» прийняло рішення щодо дистанційного вирішення більшості питань врегулювання вашого страхового випадку та проведення огляду пошкоджених транспортних засобів за окремо встановленими графіками роботи.

ДТП

Якщо Ви потрапили у ДТП, Вам необхідно:

1. Викликати і дочекатися приїзду компетентних органів (поліції, швидкої, служб порятунку), які зареєструють та оформлять страхову подію
2. Звернутися до контакт-центру та повідомити про настання події. Цілодобово вам нададуть необхідну технічну допомогу та інструкції стосовно подальших дій після ДТП
3. Огляд пошкодженого транспортного засобу буде проводиться за графіком який визначає представник Компанії. Це необхідно для того щоб ваш візит до нашого офісу був максимально безпечний в частині запобігання великого скупчення людей.

Технічна допомога

Для отримання термінової цілодовобої технічної допомоги необхідно звернутись за телефоном (044) 284 10 35

Стан страхової справи та всі інші питання

Якщо Ви бажаєте дізнатись стан врегулювання вашої страхової справи або вас цікавить оформлення полісу страхування, на всі ваші запитання ми будемо раді відповісти, просто оберіть найбільш зручний спосіб зв’язку з нами:

• за телефонами контакт-центру:
  0(800) 50 45 45;
  044 492 18 18

• через розділ «Задати питання» на сайті компанії
• електронною поштою:
  [email protected]
• в особистих повідомлення на сторінці у Facebook