Щодо порядку он-лайн врегулювання страхових випадків за договорами туристичного страхування
Публікація від 11.04.22
Протягом 24 годин після настання зазначеної події, перед зверненням до медичного закладу, звернутися телефоном до Асистансу та отримати інформацію щодо подальших дій та повідомити наступну інформацію:
– прізвище та ім’я Застрахованої особи;
– найменування Страховика, номер Договору;
– програму страхування, розмір страхової суми та територію дії Договору;
– обставини настання події та характер необхідної допомоги;
– місцезнаходження Застрахованої особи та номер контактного телефону;
– іншу інформацію, запитану Асистансом.
Надати передбачений договором страхування пакет документів в режимі он-лайн на ел. адресу [email protected] протягом 10 календарних днів з моменту отримання послуги та її оплати.