Інформація для клієнтів та партнерів у зв’язку з вірогідністю поширення COVID-19 — ПРОВІДНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ

← Всі публікації

Інформація для клієнтів та партнерів у зв’язку з вірогідністю поширення COVID-19

Публікація від 17.03.20

Шановні клієнти та партнери!

На початку березня 2020 року, в Україні діагностовано перший випадок захворювання на коронавірус COVID-19. З метою запобіганню поширення особливо небезпечного захворювання, Урядом України прийнята та запроваджена низка превентивних заходів. Одним із цих засобів є введення карантину із 12.03.2020 р.

Відповідно умов договорів добровільного медичного страхування – застраховані особи СК «ПРОВІДНА» мають право отримання медичної допомоги посередництвом страхової компанії у випадках виникнення гострих та загострення хронічних хвороб.

COVID-19 є гострим респіраторним захворюванням, що супроводжується різноманітними ускладненнями з боку дихальної системи та має велику ступінь зараження та поширення. Саме у зв’язку із цими вкрай негативними факторами, медична допомога та контроль кількості можливо інфікованих та інфікованих осіб - надається та проводиться виключно державними медичними закладами.

Приватні медичні заклади, відповідно розпоряджень МОЗ, зобов’язані при підозрі у пацієнтів COVID-19 – інформувати екстрені служби про виникнення такої підозри та надавати рекомендації пацієнтам в залежності від важкості їх стану, а також скеровувати цих пацієнтів у профільні заклади для отримання відповідної медичної допомоги із залучення при необхідності служби невідкладної допомоги «103».

У Києві медичними закладами, що зобов’язані надати медичну допомогу хворим із підозрою на COVID-19 є:
• Олександрівська клінічна лікарня;
• Київська міська клінічна лікарня №4;
• Київська міська клінічна лікарня №9;
• Київська міська дитяча клінічна лікарня №1;
• Київська міська дитяча клінічна лікарня №2;
• Київська міська дитяча інфекційна лікарня;
• Київській міський центр репродуктивної та перинатальної медицини.

У областях та регіонах — це інфекційні лікарні обласного значення та інфекційні відділення у центральних районних лікарнях.

Також додаткову інформацію щодо COVID-19 можна отримати зателефонами гарячої лінії:
https://lifeimg.pravda.com/images/doc/5/7/57079c0-linii-original.jpg

Ще раз нагадуємо що основними симптомами COVID-19 є:
• гарячка (температура вище 38 градусів С);
• сухий кашель;
• слабкість, ламаючий біль у кінцівках
• поява мокротиння
• задишка (ускладнене дихання).

Факторами ризику що можуть призвести до зараження COVID-19 є:
• Вік старше 50 років, та малолітні діти,
• Закордонні поїздки у зони поширення хвороби (вся східна Європа , Австралія, США, країни Азії, Іран, Катар, Ірак) протягом останніх місяців,
• Недотримання правил особистої гігієни (часте миття рук, чхання в одноразову хустинку і т. д.), • Використовування в їжу продуктів тваринного походження та субпротуктів без термічної обробки
• Безпосередній контакт із носієм чи хворим COVID-19 (транспорт, ліфт, сумісне проживання, робоче місце.

Що робити, якщо з'явились симптоми, схожі на коронавірус COVID-19 1.

1. Обовязково зверніться до медичного ассистансу. Наші лікарі нададуть консультацію з приводу подальших дій. Спершу координатор з’ясує всю необхідну інформацію, а саме:

• Симптоми хвороби, що Вас турбують
• Чи мали Ви близькі контакти з інфікованими
• Чи були на протязі останнього місяця в країнах з карантинними заходами проти корона вірусу.

2. В залежності від наданої Вами інформації лікар координатор прийме рішення про подальшу тактику ведення вашого звернення:

• Можливий запис на візит до лікаря (залежить від провайдерів, що надають такі послуги – не всі клініки готові приймати пацієнтів з загрозою інфікування)
• Можливий виклик лікаря додому (залежить від провайдерів, що надають такі послуги)
• Можлива телемедична консультація, в межах рекомендацій, що можуть бути надані без контактного огляду.

3. Якщо страхова компанія не зможе організувати допомогу за низкою причин, що не залежать від нас, застрахована особа буде про консультована лікарем-координатором та отримає рекомендації щодо подальших своїх дій.

4. При виражених симптомах (задуха, втрата свідомості, температура вище 38 протягом кількох днів та погіршення на цьому фоні загального стану) – необхідно викликати спеціалізовану медичну допомогу (103) для подальшого транспортування до профільного медичного закладу.

5. У випадку підозри у застрахованої особи, лікарем у лікувально-профілактичній установі будь якої форми власності, діагнозу COVID-19 – лікар починає керуватись оновленими стандартами МОЗ щодо організації та надання медичної допомоги такій особі (приймається до уваги ступінь важкості стану пацієнта):

• Пацієнт із легкою формою захворювання, який не має ризиків ускладнень, а також пацієнти що одужують та вже не потребують цілодобового нагляду лікарів – лікуються в амбулаторних умовах і самоізоляції.
• Пацієнти із підозрою/підтвердженням COVID-19 у середньому й тяжкому стані, а також при ознаках пневмонії чи дихальної недостатності – лікування отримують тільки в умовах стаціонару.

6. У випадку госпіталізації застрахованої особи до договірного медичного закладу із підозрою на COVID-19, СК «ПРОВІДНА» забезпечує всі необхідні послуги, медикаменти до моменту встановлення остаточного діагнозу. Якщо вище вказаний діагноз підтверджується – подальше лікування та діагностика виконується коштом держави.

7. Керівництвом СК «ПРОВІДНА» прийнято рішення підтримувати застрахованих осіб всіма необхідними медикаментами під час стаціонарного лікування при відсутності їх по державній програмі.

Якщо Ви самостійно оплачували медичну допомогу, та маєте намір отримати відшкодування затрачених коштів, зберіть пакет документів (перелік документів вказаний за посиланням https://www.providna.ua/dms) та надішліть їх на розгляд поштою, адреса: ПрАТ «СК «ПРОВІДНА», 01032, б-р Т. Шевченка, 37/122.

Наш пріорітет — надання гідного сервісу та оперативної допомоги нашим клієнтам незалеждно від будь-яких зовнішніх обставин. Тож, враховуючи всі можливі складнощі у нинішній ситуації, СК «ПРОВІДНА» , прийняла рішення збільшити строки передачі документів на відшкодування до 2-х календарних місяців, з 23.03.2020 до дати офіційного закінчення карантину.Строки розгляду заяв при цьому не збільшуються.

Зичимо всім міцного здоров’я, бережіть себе та своїх рідних!!!