← Всі публікації

85,5% клієнтів ПРОВІДНОЇ задоволені обслуговуванням у Компанії за підсумками червня 2019 року

Публікація від 09.07.19

85,5% клієнтів ПРОВІДНОЇ задовільно оцінили роботу компанії при врегулюванні страхових подій по КАСКО та «Автоцивільці». Рівень задоволеності клієнтським сервісом корпоративних страхувальників складає 85,9%. Такі дані результатів моніторингу якості клієнтського сервісу компанії за підсумками червня 2019 року.

ПРОВІДНА послідовно впроваджує нові стандарти обслуговування клієнтів та інноваційні підходи при врегулюванні страхових подій. Одним з головних практичних результатів розвитку клієнтського сервісу компанії стало істотне скорочення термінів врегулювання.

Наразі середній термін врегулювання з «Автоцивілки» за підсумками 4 кварталу 2018 року скоротився до 82 днів. Середній термін виплат по КАСКО складає 6 днів.

Дані показники зумовлюють високий рівень лояльності клієнтів — 88% опитаних готові переукласти договір страхування після процесу врегулювання страхової події.