Страховий випадок

Більшість страхувальників усвідомлюють значення страхування тільки після настання страхової події та отримання відшкодування. Урегулювання страхової події, тобто виплата відшкодування, – це один із найважливіших моментів співробітництва між клієнтом та компанією. За якістю обслуговування клієнт оцінює страхову компанію та страхування в цілому. Тому під час вибору страхової компанії, в першу чергу, страхувальники звертають увагу на оперативність та прозорість процесу урегулювання страхових подій.

За результатами маркетингового дослідження рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування за підсумками III-го кварталу 2018 року при укладанні договорустрахування та врегулювання страхових подій 82,7% клієнтів задоволені обслуговуванням в ПРОВІДНІЙ. Згідно з отриманими даними 85,3% клієнтів, у яких сталася страхова подія, готові укласти договір страхування в компанії нановий термін. За результатами дослідження найбільш ефективним джерелом інформації при виборі страхової компанії ПРОВІДНА є соціальне оточення. Близько 63,3% клієнтів-страхувальників вперше звернулися в компанію за рекомендацією своїх друзів чи колег.

Кожний 2-й клієнт іншої компанії, що отримав виплату з «автоцивілки» в СК «ПРОВІДНА», заявив про рішення після закінчення договору застрахуватись у ПРОВІДНІЙ.

Основні етапи урегулювання: 
1. Реєстрація заяви та збір інформації щодо збитку; 
2. Проведення розслідування щодо збитку та визнання/невизнання події страховою; 
3. Огляд пошкодженого об’єкту; 
4. Визначення розміру нанесеної матеріальної шкоди; 
5. Прийняття рішення про виплату; 
6. Виплата страхового відшкодування.