Контакт-центр

Контакт-центр ПРОВІДНОЇ надає одночасно великій кількості Клієнтів інформаційно-консультаційні послуги через різні канали зв’язку. Його роботу забезпечують спеціально підготовлені оператори.

Основна мета Контакт-центру – забезпечити високий рівень обслуговування Клієнтів. Спеціально підготовлені оператори надають вичерпну інформацію про:

  • компанію та її страхові продукти;
  • умови придбання страхових продуктів;
  • Центри прийому та обслуговування клієнтів ПРОВІДНОЇ, їх розташування;
  • акції компанії.

Працівники  Контакт-центру у будь-який час готові надати клієнту психологічну підтримку при настанні страхової події, прийняти і зареєструвати телефонне повідомлення про настання страхової події;

Завдання Контакт-центру:

- централізація телефонних повідомлень клієнтів з різних регіонів України за телефонним номером «гарячої лінії» 044-492-18-18. Обслуговування запитів клієнтів у рамках компетенції операторів. Маршрутизація телефонних звернень у підрозділи компанії.

- обслуговування усіх вхідних дзвінків з питань обов’язкового страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів («автоцивілки»);

- цілодобове обслуговування телефонних звернень клієнтів при настанні страхових подій (авто страхування, медичне страхування);

- реєстрація та  обробка будь-яких клієнтських скарг.

Думка клієнтів про продукти та послуги ПРОВІДНОЇ дуже важлива для компанії. Разом з клієнтами працівники будують і вдосконалюють систему страхового обслуговування. З цією метою спеціально підготовлені оператори Контакт-центру проводять періодичні телефонні опитування споживачів страхових послуг. Відгуки клієнтів – фундамент процесу удосконалення страхових подій. Враховуючи думки Страхувальників, працівники роблять процес врегулювання страхових подій максимально простим і зручним.

На початку 2009 року ПРОВІДНА розширила штат операторів Контакт-центру у зв’язку зі збільшенням кількості клієнтів з медичного страхування (ДМС). Коректування кількості співробітників здійснено з метою збереження якісного сервісу для клієнтів компанії.

При врегулюванні страхових подій  Контакт-центр забезпечує:
 

- цілодобовий прийом та реєстрацію телефонних повідомлень про настання страхової події;

- консультування клієнтів про порядок дій при настанні страхової події з різноманітних видів страхування;

- надання клієнтам інформації про регіональні підрозділи компанії, які вповноважені в подальшому врегульовувати наслідки страхової події;

- при необхідності – організація виклику поліції, аварійного комісара або швидкої допомоги;

- при необхідності - надання інформації про регіональні служби евакуації транспортних засобів;

- допомога клієнтам у передачі термінових повідомлень або повідомлень третім особам з місця страхової події;

Телефони «гарячої  лінії» ПРОВІДНОЇ

(095) 933-50-50 (Vodafone)
(073) 933-50-50 (Lifecell)
(096) 933-50-50 (Kyivstar)

(044) 492-18-18