Контакт-центр
Контакт-центр ПРОВІДНОЇ надає одночасно великій кількості Клієнтів інформаційно-консультаційні послуги через різні канали зв’язку. Його роботу забезпечують спеціально підготовлені оператори.
Основна мета Контакт-центру – забезпечити високий рівень обслуговування Клієнтів. Спеціально підготовлені оператори надають вичерпну інформацію про:
- компанію та її страхові продукти;
- умови придбання страхових продуктів;
- Центри прийому та обслуговування клієнтів ПРОВІДНОЇ, їх розташування;
- акції компанії.
Працівники Контакт-центру у будь-який час готові надати клієнту психологічну підтримку при настанні страхової події, прийняти і зареєструвати телефонне повідомлення про настання страхової події;
Завдання Контакт-центру:
- централізація телефонних повідомлень клієнтів з різних регіонів України за телефонним номером «гарячої лінії» 044-492-18-18. Обслуговування запитів клієнтів у рамках компетенції операторів. Маршрутизація телефонних звернень у підрозділи компанії.
- обслуговування усіх вхідних дзвінків з питань обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів («автоцивілки»);
- цілодобове обслуговування телефонних звернень клієнтів при настанні страхових подій (авто страхування, медичне страхування);
- реєстрація та обробка будь-яких клієнтських скарг.
Думка клієнтів про продукти та послуги ПРОВІДНОЇ дуже важлива для компанії. Разом з клієнтами працівники будують і вдосконалюють систему страхового обслуговування. З цією метою спеціально підготовлені оператори Контакт-центру проводять періодичні телефонні опитування споживачів страхових послуг. Відгуки клієнтів – фундамент процесу удосконалення страхових подій. Враховуючи думки Страхувальників, працівники роблять процес врегулювання страхових подій максимально простим і зручним.
На початку 2009 року ПРОВІДНА розширила штат операторів Контакт-центру у зв’язку зі збільшенням кількості клієнтів з медичного страхування (ДМС). Коректування кількості співробітників здійснено з метою збереження якісного сервісу для клієнтів компанії.
При врегулюванні страхових подій Контакт-центр забезпечує:
- цілодобовий прийом та реєстрацію телефонних повідомлень про настання страхової події;
- консультування клієнтів про порядок дій при настанні страхової події з різноманітних видів страхування;
- надання клієнтам інформації про регіональні підрозділи компанії, які вповноважені в подальшому врегульовувати наслідки страхової події;
- при необхідності – організація виклику поліції, аварійного комісара або швидкої допомоги;
- при необхідності - надання інформації про регіональні служби евакуації транспортних засобів;
- допомога клієнтам у передачі термінових повідомлень або повідомлень третім особам з місця страхової події;
Телефони «гарячої лінії» ПРОВІДНОЇ
(044) 492-18-18